مسلما تاکنون همه شما همراهان صمیمی و همیشگی خط و قلم دریافته اید که هدف اصلی این مجموعه توسعه و ترویج خط زیبای فارسی ست. امانتی که از هروی ها و میرعمادها و … به دست ما سپرده شده است. کادر خط و قلم تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن ادای دین به این میراث بازمانده از پیشینیان؛ رضایت کاربرانش را نیز جلب کند.

همانطور که می دانید در ابتدا با سایت خط و قلم در خدمت شما عزیزان بودیم و ویدیو های آموزش خط در سایت بارگذاری می شد، که بسیاری از شما علاقمندان از طریق این آموزش ها موفق شدید تغییرات بسیار خوبی در دست خط خود ایجاد نمائید که با ارسال پیشرفت های حاصل شده در دست خط شما، خوشحال و خرسند می شدیم.

برای دسترسی آسان تر کاربران به آموزش ها؛ درصدد برآمدیم تا یک کانال تلگرام خوشنویسی ایجاد نماییم تا ویدیوها را در آن بارگذاری شود. به این وسیله مخاطبان می توانستند به راحتی ویدیو ها را در گوشی تلفن همراه خود تماشا و در هر زمان که اراده کنن تمرینات را اجرا نمایند. کمی بعد برای تکمیل آموزش ها گیف های تمرینی شامل نکات طلایی و کلمات سخت تدوین شد که با حجم خیلی کم در کانال بارگذاری می شدند. نمونه های مختلف امضا و همچنین مقالات مفید در حوزه خط و امضا که آگاهی لازم را به همراه داشت نیز در سایت و کانال منتشر شد. به کانال خط و قلم توانست محبوبیت خوبی برای علاقمندان به این حوزه پیدا کند و انگیزه های بسیار قوی تری را برای تیم خط و قلم ایجاد نماید تا با آموزشها و مطالب مفیدتری گامهای بعدی را برداریم.

با دیدن نقطه نظرات و پیشرفت های شما عزیزان حتی کسانی که در آموزشگاه ثبت نام نکرده اند و فقط از طریق آموزشهای رایگانی که در سایت و کانال قرار داده ایم تمرین کرده و دست خط بهتری پیدا کرده اند. این مجموعه تصمیم به برگزاری آزمون خوشنویسی نمود که برای عموم کاربران چه آنان که ثبت نام کرده اند و چه آنها که ثبت نام نکرده اند. لازم به ذکر است که این خط ها مستقیما توسط مدیریت مجموعه، آقای لطفعلی خانی رویت و امتیاز داده می شد. تصحیح دست خط افراد شرکت کننده در آزمونها و انتشار آن در کانال نیز باعث یادگیری هر چه بیشتر علاقمندان می شد. و این آزمون ها نیز در ایجاد انگیزه و پیشرفت شما عزیزان بسیار موثر بوده است.

با چاپ اولین کتاب آموزش خوشنویسی با عنوان “سرمشق خوشنویسی با خودکار” و عرضه آن در نمایشگاه کتاب، فرصت دیگری برای علاقمندان ایجاد شد تا در کنار آموزشهایی که از قبل از طریق خط و قلم گذرانده اند با تهیه این کتاب خوشنویسی لذت یادگیری خود را چند برابر کنند. کتابی که در آن به ساده ترین شکل ممکن آموزشهای لازم و کاربردی ارائه شده است.

در کنار انتشار آموزشهای خط و امضا در سایت و کانال، صفحه هایی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نیز ایجاد شد تا سایر افراد هم دسترسی مناسبی به این مطالب آموزشی داشته باشند که در پایان صفحه لینک صفحات در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

در ادامه تعدادی از نظرات شما عزیزان را در خصوص فعالیتهای مختلفی که داشته ایم منتشر میکنیم و از همه عزیزانی که لطف زیادی نیز به تیم خط و قلم داشته اند صمیمانه تشکر میکنیم. اگر نظر و یا پیشنهادی هم داشتید از صمیم قلب خوشحال خواهیم شد که با در میان بگذارید.

نظرات شما

نظرات شما

آدرس ما در شبکه های اجتماعی:

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

آپارات

امتیاز خود را ثبت کنید