خدمات خط و قلم

طراحی امضا

امضاها با وجود کوچک بودن ولی هویت آفرینند و نمیتوان اهمیت و ارزش امضا و نقش آن در شخصیت افراد را نادیده گرفت. امضاها میتوانند به شخصیتی که از خودتان به جا میگذارید اصالت ببخشند. امضای هر شخص معرف شخصیت اوست و اغلب افرادی که شما را نمی‌بینند از روی امضایتان در مورد شما قضاوت می‌کنند. بنابراین امضای هرفرد همانند اثر انگشت باید منحصر به فرد و مختص همان فرد باشد امضاها از شاخص ترین نشانه های فردیت به حساب می آیند و شاید بی اغراق نباشد اگر بگوییم همین علائم کوچک نکته های مهم و عجیبی را در وجودمان آشکار می کنند؛ چیزهایی که حتی خودمان هم فکرش را نمی کنیم از کجای این خطوط برملا شده اند!

بسیاری از افراد تصورشان از امضا، تنها به زیبایی و ساختار آن محدود می‌شود و تا به حال در مورد مسئولیت‌هایی که ممکن است به دلیل یک امضا گریبان گیرشان شود، فکر هم نکرده‌اند. اما امضا فقط چند خط و حروف در هم پیچیده نیست، بلکه با هدف خاصی روی کاغذ نقش می‌بندد و تمامی مسئولیت آن متوجه شخص امضا کننده است. بخش زیادی از مشتریانی که برای طراحی امضا با آموزشگاه خط و قلم آشنا میشوند دغدغه مشابهی دارند و آن هم امضایی است که به راحتی قابل جعل نباشد، جعل امضا به معنای کپی برداری از امضای کسی و استفاده غیرقانونی از آن است.

ولی درنهایت خواسته افراد و شغلشان، نوع امضایشان را تعیین میکند و ما با علم به این موضوع قدم در راه طراحی امضایی خاص برایتان گذاشته ایم. آموزشگاه خط و قلم با تجارب خود در کنار شماست تا به شما کمک کند امضایی غیر قابل جعل  و در عین حال زیبا و خاص و ساده و ظریف داشته باشید.

سفارش خوشنویسی

گاهی اوقات، نوشتن نامه برای دوستان یا تهیه اسناد خاص یا یادگاری برای پدر و مادر یکی از زیباترین کارهایی است که می توان انجام داد. برای هر چه زیباتر انجام دادن این کار زیبنده است که نوشته به صورت خوشنویسی شده برای عزیزان ارائه گردد.

یکی از خدمات ویژه سایت خط و قلم، پذیرش سفارشات خاص در حوزه هنر خوشنویسی با اعمال کامل سلیقه ی مشتری می باشد. به صورتی که مخاطب می تواند با انتخاب یکی از خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق و یا ثلث، جمله یا شعر مورد نظر خود را سفارش دهد. مثلا شما به عنوان مدیر یک مجموعه یا شرکت قصد دارید به کارمندان برجسته خود لوح تقدیر اهدا کنید و یا در حوزه فرهنگی مایل به خطاطی جملات بزرگان برای نصب در محیط آموزشی و یا فرهنگی اداره یا سازمان خود هستید و یا جمله و شعر زیبایی در ذهن دارید و قصد دارید به عزیزی هدیه دهید، خوشنویسی ایرانی، آرامش جسم و جان  است و در این فضا ایده های شما جان می گیرند و تجسم می یابند.

برخی از مواردی که میتوان از هنر خوشنویسی بهره برد:

  • خطاطی جملات و اشعار درخواستی شما
  • خطاطی لوح تقدیر ، مصالحه نامه، تقدیم نامه
  • خطاطی و طراحی تیتر و وموضوع کتاب
  • باز نویسی کتب با خطوط نستعلیق یا شکسته و غیره
  • طراحی تندیس ها و یا نشان ها بر پایه خوشنویسی
  • شجره نامه ها
  • تقدیرنامه ها
  • مقدمه کتب
  • طراحی روی جلد کتاب و مجله
  • طراحی عناوین ، اسامی و تیتراژ فیلم و سریال
  • اجرای ایده های خلاقانه شما…

فروش آثار هنری

هزاران گالری در سراسر دنیا کارهای هنرمندان مختلف را به نمایش می‌گذارند. از دوسلدورف تا دالاس. هر کجا که باشید، حتی در خانه در یک روز تعطیل در حالی که مشغول بررسی کارها روی تبلت یا کامپیوتر خود هستید می‌توانید اثری که دوست دارید را پیدا و خریداری کنید. این روزها خرید آثار هنری آسان‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید.

در دنیای امروز نحوه ی گزینش و خرید آثار هنری به شکل جالبی تغییر یافته است! امروز در بسیاری جوامع به سایر آثار هنری از جمله نقاشی، مجسمه و تابلو های خوشنویسی… به شکل کالای سرمایه ای نگریسته و در موارد بسیاری سرمایه گذاران، بانک ها، دولت ها، شرکت های بزرگ و یا حتی خانواده های سلطنتی سرمایه های هنگفتی را وارد این عرصه کرده اند و در کنار حمایت از آثار هنری، در واقع راهی مطمئن، کم خطر و در عین حال جذاب و هیجان انگیز برای سرمایه گذاری برگزیده اند. شیوه ای که نه تنها سرمایه را حفظ کرده بلکه باعث افزایش سرمایه و سودآوری آن نیز میشود  و سرمایه گذاری با خرید آثار هنری ارزیابی شده از پرسود ترین سرمایه گذاری هاست. تغییر این الگوی رفتاری از طبقات بالای جوامع به اقشار متوسط و در حال پیشرفت بسرعت تسریع یافته و در بسیاری از کشور ها اقبال خرید آثار هنری از سوی افراد تحصیل کرده، صاحبان و مدیران کمپانی های بزرگ، پزشکان، وکلا، مهندسان و… به شکل قابل توجهی رو به افزایش است. دیگر گالری گردی مختص گروه و طبقه ی خاصی نیست و خرید آثار هنری با شاخصه های نوینی صورت می پذیرد.

از دیگر خدمات ویژه خط و قلم، فروش آثار هنری هنرمندان این مجموعه و دیگر اساتید بزرگ این حوزه هنریست. آثار هنری در زمینه های خوشنویسی، خطاطی، نقاشیخط، تابلوی های نقاشی، نقاشی مدرن یا کلاسیک، معرق کاری، مجسمه های زینتی و…

برای اطلاع از نحوه خرید و مشاهده نمونه کارها با آموزشگاه در ارتباط باشید

تماس با ما

خوشنویسی کارت های دعوت

کارت های تبریک و یا کارت های دعوت میهمانی ها و عروسی ها بخش هایی جدایی ناپذیر از زندگی ایرانیان هستند. این کارت ها در بیشتر مواقع حاوی مطالب زیبا و هنری هستند و پیام هایی احساسی و عاشقانه منتقل می کنند؛ پس چه بهتر است که بخشی از این انتقال مفاهیم را به عهده دست نوشته های زیبا بگذاریم که تاثیرات آنان را دوچندان کرده و در ذهن مخاطب خود جلوه هایی زیبا و هنری باقی میگذارند. با هنر خوشنویسی جلوه ای اصیل به مراسم (عروسی، تولد، دعوت به جلسه و …) خود بدهید.

تاثیر کش و قوس های یک دست نوشته که سرشار از زیبایی های هنری است و والاترین احساسات انسانی را به رخ می کشد بر ذهن و روح هنر دوست انسان ها بسیار بیشتر از یک نوشته چاپ شده است؛ از طرفی کارت های تبریک، کارت های دعوت و لوح های تقدیر نوعی پیام آور احساسات زیبای بشر هستند که در قالب جملات و تصویرها به دیگر انسان ها منتقل می شوند. پس چه بهتر که با آمیزش این دو بعد از هنر و جلوه گری هایش بتوان پیام هایی بس عمیق تر و شگرف تر را به یکدیگر منتقل کنیم. کلماتی که در قالب خوشنویسی بر کاغذ و یا یک صفحه پیاده می شوند فرای داشتن پیام های ارتباطی، از ارزش هنری و پیچیدگی های روحی خالق خود برخوردارند. این نوشته ها به دلیل داشتن ویژگی های هنری باید دارای وجوهی متمایز نسبت به انواع چاپی خود باشند.

مجموعه خط و قلم در نظر دارد به همراه تیم بزرگ و با تجربه و با سلیقه خود، در سراسر کشور جهت رفع دغدغه خوش خطی بر روی کارتهای دعوت مراسمات و جشن ها، ( به صورت فارسی و لاتین) همکاری های لازم را داشته باشد که این اقدام مناسب می تواند رضایت میهمانان شما را نیز به همراه داشته و دعوتی متفاوت برای شما به ارمغان بیاورد و خاطره ای خاص و به یادماندنی از مراسم شما در ذهن مخاطبانتان بر جای بگذارد.

طراحی اسم پلاک طلا و جواهرات

خرید طلا و جواهر همیشه برای مردم جذابیت زیادی داشته و دارد. برخلاف تصور عموم مردم، این امر مختص زنان نیست و مردهای بسیاری هستند که زیورآلات خریداری و استفاده می‌کنند. اما مساله جالبی که در مورد خرید طلا و زیورآلات وجود دارد این است که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند طرحی نو و منحصر به خودشان داشته باشند. همین امر طراحان را بر آن داشت تا به طراحی اسم یا طراحی شعر و جملات قصار روی بیاورند.

تایپوگرافی طلا یکی از محبوب‌ترین طرح‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است. برای تولید یک محصول در همه رشته ها همه چیز از یک  طرح شروع می شود، از یک تجسم و خلاقیت! توسط یک فرد با ایده های متفاوت آغاز و شخص با پروراندن ایده در ذهن خلاق خود یک شیء یا محصول جدید بوجود می آورد .

طلایی که با طرح اسم یا شعر، جمله، طرح یا لوگوی خاصی طراحی و ساخته می‌شود یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به افراد خاص است. اگر در میان دوستان و نزدیکان خود کسانی را دارید که سلیقه‌های ویژه‌ای دارند و به راحتی هر چیزی را نمی‌پسندند، می‌توانید با طلا به اسم خودشان یا نوشته‌ای بر اساس تفکراتشان آنها را هیجان‌زده و خوشحال کنید.

گردنبند و دستبندهایی که طراحی اسم دارند را به‌ وفور در بازار می‌توانید ببینید اما انگشتری که اسم یا شعر داشته باشد چیزی نیست که بتوانید نمونه‌ی آن را در جاهای دیگر پیدا کنید. یا حتی گوشواره‌ای که مثلا به اسم خودتان با خطی زیبا طراحی شده و با طلا ساخته شود را به ندرت در گالری‌های طلا و جواهر پیدا خواهید کرد و یا در صورت پیدا کردن حتما قیمت این اثر یا مدل به دلیل بروز بودن بالاتر از حالت عادی است یا امکان دارد شما نتوانید همان مدلی که به دل شما نشسته است را پیدا کنید، مگر اینکه به طور اختصاصی برایتان طراحی شود. از افتخارات خط و قلم آن است که همیشه خاص و منحصربه ‌فرد بودن مشتری را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد.

طراحی خوشنویسی تتو

تتو یا همان خالکوبی قدمتی بیش از ۴۰۰۰ سال دارد. خالکـوبی در فرهنگ های مخـتلف معنی و مفهوم متفاوت و مخصوص به خود را دارد اما چیزی که در نهایت تعیین کننده است سلیقه خود فرد و روحیات و خلقیات خود اوست. تتو انواع مختلف و كاربردهاي متنوعي دارد. مي توان از يك منظر تاتو را تنها روشي براي تزيين، نشان دادن وابستگي شخص به گروه يا عقيده اي خاص، تنوع طلبي، آرايش دائمي، نشانی از روحیات فرد و… دانست.

تتو روی بدن طرحی است که تا ابد ماندگار است و لباسی نیست که اگر دلتان را زد بتوانید آن را عوض کنید، بنابراین برای انتخاب طرح آن باید نهایت توجه و سلیقه خود را خرج کنید. خیلی ها از نماد خاصی از نام خود، طرحی خاص، شعری که دوستش دارید و یا حتی از نماد امضای خود برای طرح تتو استفاده میکنند، اما چیزی که بین همه افرادی که قصد انجام تتو را دارند مشترک است منحصربفرد و خاص بودن طرح است، همانقدر که دوست داریم طرح امضایمان خاص  و فقط برای خودمان باشد، طرح تتو نیز چون روی بدن حک میشود و دائمی است اهمیت ویژه ای دارد.

از خدمات دیگر خط و قلم انتخاب طرحی  منحصر بفرد و خاص برای تتو روی بدن است که همانند بقیه طراحی های ما در زمینه های دیگر، کاملا متناسب با سلایق و روحیات شماست و شما فقط ایده پردازی و طرح زدن را به ما میسپارید!

امتیاز خود را ثبت کنید