نمایشگاه  بین المللی اینوتکس با رویکرد علمي و فناوري پل ارتباطى بين بازرگانان، فناوران، صنعت گران و محققين کشورهاى گوناگون هستند که فقط براى نمايش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پيرامون آنها برگزار نمى گردد بلکه اطلاعات گوناگونی را در زمينه قيمت هاى رقابتى در سطح جهاني، آخرين استانداردهاى کيفي، آخرين پيشرفت هاى صنعتي، دستاوردهاى پژوهش علمى و ايده هاى اقتصادى، تکنولوژیکی و… در اختیار سایر شرکت کنندگان قرار می دهند.

نمایشگاه INOTEX تلاش می کند که علاوه بر اینکه فناوری های روز را به صنایع بزرگ و متوسط معرفی کند، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید.
یکی از این گروه های موفق که در زمینه تربیت و آموزش و پرورش می باشد ستاپ هست .
شعار تیم ستاپ، سکوی تحول آموزش و پرورش است.

حضور خط و قلم در نمایشگاه اینوتکس

خانه خلاق و نوآوری ستاپ با تفکر ارائه راهکارهای نوین و خلاق تربیتی، آموزشی و با هدف حمایت از افراد، تیم های نوآور و استارتاپ های فعال این حوزه، جهت حل چالش های موجود در فضای تعلیم و تربیت شکل گرفته است .

اهداف ستاپ:

•    کمک به ساختار آموزش و پرورش رسمی کشور در رفع مشکلات فعلی با استفاده از راهکارهای نوآورانه و فناورانه
•    اثر گذاری ملی در مدیریت زنجیره ارتقاء نوآوری و خلاقیت و مهارت های مرتبط با آن در حوزه تربیت و آموزش کشور
•     ایجاد رابطه ی هدفمند بین تیم های کارآفرین در حوزه آموزش-تربیت با بازار هدف و جامعه ی مخاطبین
•     نقش آفرینی در اکوسیستم تربیتی و آموزشی کشور با ابر شبکه سازی در این اکوسیستم

تیم خط و قلم به تازگی به عنوان یکی از زیرمجموعه های تیم بزرگ ستاپ قرار گرفته است و در صدد معرفی خلاقیت و خدمات گوناگون و متنوع خود به تمام دنیاست.
از اهداف خط و قلم آموزش آسان و جذاب خوش خطی برای دانش آموزان هست که در این راستا قدمهای بسیار زیادی برداشته است .

بازدید مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان

یکی از معضلاتی که افراد امروزه در زندگی شخصی و کاری با آن دست و پنجه نرم میکنند “معضل بدخطی” است.کمبود وقت، عدم نتیجه گیری دلخواه و تصور سخت بودن آموزش خوشنویسی از مواردی است که مانع ایجاد رغبت در افراد برای رفع بدخطی میباشد.خط و قلم به پشتوانه ۱۲ سال حضور مستمر در عرصه آموزش خوشنویسی و آموزش خوش خطی به هزاران نفر بعنوان اولین آموزشگاه مجازی ، اکنون با تکیه بر تکنولوژی های نوین در سریعترین زمان و با بهترین متد میتواند شما را در رسیدن به دستخط ایده آل یاری کند.
قبل از موضوع کرونا مشکل بدخطی که بسیار زیاد در دانش آموزان دیده میشد ،  با کرونا هم به اوج رسید و نیاز به یک تحول اساسی در این خصوص دیده میشد .

محصول تولیدی خط و قلم

بدخط بودن از همان دوران دانش آموزی احساسات بد را به همراه خواهد داشت و در بزرگسالی اعتماد به نفس بسیار کمی به افراد خواهد داد .

تولید اپلکیشن خط و قلم ، اولین اپلیکیشن حرفه ای در زمینه آموزش خوشنویسی در ایران است با ساختار کاملا ویژه و امکاناتی بی نظیر سعی بر آن دارد تا با روشی اصولی، جذاب و در عین حال ساده، اصول و قواعد زیبانویسی را به همه افراد در هر سنی بویژه دانش آموزان آموزش دهد .

مدیرگروه آموزش مجازی خط و قلم

آمار دوره‌ های گذشته اینوتکس نشان از حضور بیش از 2000 شرکت و استارتاپ و بازدید بیش از ۸۰ هزار مخاطب و انعقاد ۱۸۰ تفاهم نامه دارد. همچنین، حضور ۴۰ کشور در این رویداد در ادوار گذشته از نکات حائز اهمیت است که نشان دهنده اهمیت اینوتکس از نگاه سایر کشورها است.
رسانه های استارتاپی با حضورشان در نمایشگاه ضمن دریافت غرفه مجازی خود، می توانند خود را هر چه بیشتر به اجزای مختلف این اکوسیستم معرفی کنند و کاندیدهای خوبی برای مصاحبه ها و محتواهایی که در آینده تولید خواهند کرد، بیابند. از طرفی آنها میتوانند به مخابره اخبار و وقایع نمایشگاه بپردازند و زبان گویای نمایشگاه در گوش مخاطبین ‌شان باشند.

نمایشگاه اینوتکس و خط و قلم

5/5 - (1 امتیاز)