همان طور که قبلا بارها درباره ویژگی های یک امضای خوب و زیبا و کاربردی سخن گفته ایم، امضای شما باید بتواند به شما تشخص و اعتماد به نفس بدهد و در نگاه اول برای دیگران خاص و جذاب به نظر بیاید.
حال اهمیت این امضای زیبا و خاص و جذاب برای دختران چندین برابر است زیرا دختران به دنبال امضاهایی ظریف تر و لطیف تر و خاص تری نسبت به سایرین هستند و ظاهر امضا برایشان بسیار مهم و حائز اهمیت است.در این پست در باره امضاهای دخترانه و ویژگی های آن ها بیشتر صحبت میکنیم.
ما به دختران و خاص پسندان توصیه میکنیم این مطلب را هرگز از دست ندهید.

امضای بهار

هر امضا می‌ تواند بدون آن که فرد صحبت کند از خصوصیات اخلاقی تا موقعیت شغلی و فردی را تعریف کند و در کوتاه ترین زمان و فقط با یک نگاه به طرف مقابل همه این ویژگی ‌ها را منتقل کند.
داشتن امضای زیبا و شیک به شما اعتماد به نفس می دهد و شما را در نگاه دیگران خاص تر جلوه می دهد، سعی کنید همیشه از امضاهای متفاوت تر نسبت به دیگران استفاده کنید و از امضاهای خاص تر و به روز تر استفاده کنید.
امضا کردن تاریخچه ای بس طولانی دارد و فقط به چندین سال گذشته باز نمیگردد. مهر ها امضای پادشاهان بودند و بسیاری از آن ها از انگشترهای خود برای امضای حکم ها و فرمان ها استفاده میکردند.

شهریار نیز در این باره میگوید:
ای شهریار!  ملک شما جان گرفته است             امضاء کنید –  واحه باران گرفته است
این کرگدن که ساده و تنها سفر نکرد               خوشنامی از  اصالت خوبان گرفته است

داشتن یک امضای خوب به شخصیت اجتماعی شما کمک می کند. یک امضای درخور و مناسب درست همان چیزی است که می تواند در محل کار، جلسات رسمی کاری و در زمان انعقاد قراردادها به شما کمک کند اما چیزی که امروزه بیشتر مد نظر دختران است، خاص و خلاقانه بودن امضاهاست! در واقع کسی دوست ندارد امضایش شبیه فرد دیگری باشد و منحصر به فرد بودن از اولیه های یک امضای خوب است. پس در هر شرایطی امضای زیبا و متفاوت شما می تواند حرف های زیادی در رابطه با شما برای گفتن داشته باشد و در بیزینس و شرایط کاری اهمیت آن مطمئنا چندین برابر خواهد شد.
هر امضای زیبا و جذاب باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم.

امضای دخترانه

ایده هایی که از طبیعت یا محیط اطراف خود می گیرید بهترین نمونه ها برای بروز خلاقیت شما هستند، با دقت به محیط پیرامون خود نگاه کنید و از دقت کردن به مینیمال ها و دشت و کوه و گیاهانان غافل نشوید، همین ریزه کاری ها و ظرافت ها هستند که امضای شما را خاص و ظریف و منحصر به فرد میکنند.
ایده گرفتن و الهام گرفتن از طبیعت یا سایر امضاها به معنی کپی برداری از آن ها نیست بلکه شما میبایست امضا های مختلف را مشاهده کنید و ببینید سایرین چگونه بر روی حرف ها و نماد ها و خطوط امضای مختلف مانور داده اند و از بخش هایی از امضای آنان الهام بگیرید و سپس با خلاقیت و سلیقه خود آنها را با امضای خود ترکیب کنید اما اگر امضایی منحصر بفرد و خاص می خواهید از کپی کردن بپرهیزید.

شما می توانید به صورت کاملا اختصاری و کوتاه از نمادها و طرح هایی مثل قلب يا گل و ماه و ستاره و… در انتهاي حروف اسمتان استفاده کنيد و یا در زير يا روي امضايتان نمادهاي کوچکی بگذارید اما توجه کنید که امضای شما نباید خیلی غیر طبیعی، بیش از حد پرکار یا طولانی باشد و نباید برای انجام امضایتان خیلی تلاش کنید و امضا زدن بیش از 5 ثانیه طول نکشد.
استفاده از نام کوچک و یا نام خانوادگی در امضا کاملا سلیقه ای است و بسته به نوع علاقه شما دارد. تجربه چندین ساله خط و قلم در زمینه طراحی امضا نشان می دهد که دختران بیشتر مایل اند تا از نام کوچکشان در امضاهایشان استفاده کنند اما باید توجه داشته باشید که امضاها فقط مختص کارهای روزمره نیستند بنابراین در هنگام سفارش طراحی برای امضا و یا انتخاب امضا جانب تعادل را رعایت کنید و از امضاهایی که ترکیب نام کوچک و خانوادگی شماست استقاده کنید زیرا قطعا از این امضا برای کارهای بانکی، جلسات، کارهای شخصی و شغل و بیزنس تان استفاده خواهید کرد.

بسیاری از دختران علاقه مندند تا از حروف لاتین در امضاهای خود استفاده کنند، این که حرف اول اسم خود را به فارسی یا لاتین با حروف بزرگ و حالت دار بنویسید و ادامه اسمتان را با حروف کوچک و ریز در پایین امضا اضافه کنید، یک تکنیک تکراری ولی کاربردی است که معمولا امضایی زیبا و شیک را شکل می دهد، استفاده از انواع مختلف خط، باريک، پهن، عمودي، کج و… نیز می تواند ظاهری متفاوت تر به امضاهای شما بدهد اما اگر به دنبال امضای لاتین با سلیقه و خاص و یونیک هستند پیشنهاد میکنیم با مشاوران و تیم طراحی امضای خط و قلم مشورت کنید و از تجربیات آن ها بهره ببرید.
برای داشتن یک نمونه امضا لاتین مناسب می‌ توان با تلفیق طراحی، ایده ‌های گرافیستی، ابتکار و خوشنویسی به یک طرح مطلوب و ایده ‌آل دست پیدا کرد و از هر نظر مطمئن بود که امضایی که طراحی شده است خاص و یونیک است.
بسیاری از دختران در کنار زیبایی و خاص بودن امضا، ترجیح بر سادگی دارند و همان عبارت معروف زیبایی در سادگی است را مد نظر قرار می دهند و به دنبال امضاهایی ساده ولی خاص و غیر قابل جعل می گردند، یکی از ساده ترین نمونه های این نوع امضا آن است که شما می توانید با خط خوش نام خود را به زبان فارسی یا لاتین بنویسید و بعد آن را با یک یا چند خط مورب یا صاف ادامه دهید و سپس با تغییر قسمت های مختلف آن، امضایتان را تکمیل کنید.

امضای دخترانه با نام مرضیه

زیبا و خاص و متفاوت بودن تنها شاخصه مهم امضا نیست، امضا باید ماهرانه و کاملا مشابه به دفعات، قابل تکرار باشد. اگر امضای شما با هر بار تکرار یک مدل جدید می شود ممکن است در کارهای اداری، بانکی و رسمی به مشکلات حقوقی برخورد کنید، بنابراین حتی اگر زیبا ترین امضای دنیا را نیز داشته باشید و یا برایتان طراحی شده باشد، باز هم شرط درست انجام دادن و نشان دادن ظرافت های امضا، تمرین بسیار زیاد است تا بتوانید آن را مشابه و سریع و زیبا انجام دهید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که اگر بعد از مدت ها امضای خود را عوض کرده اید و یا قصد تعییر آن را دارید، به مباحث حقوقی آن توجه داشته باشید زیرا ممکن است باعث شود در شناخت هويت تان در بعضي جاها مانند بانک و پاسپورت و امضای دسته چک و… ايجاد اشکال کند.

طراحی امضاء با کلاس و خاص و جذاب، در حقیقت کاری دقیق و مستلزم داشتن دانش کافی در خصوص روانشناسی شخصیت و همچنین ذوق و سلیقه هنری است، طراح امضا باید از مباحث قانونی و حقوقی امضا با خبر باشد تا بعد ها مشکلی بابت جعل و سایر مباحث قانونی برای فرد ایجاد نشود.
افراد کمی در جامعه وجود دارند که این ویژگی‌ ها را در خود داشته باشند و در کنار طبع هنری از قانون و روانشناسی شخصیت نیز آگاهی داشته باشند و به صورت حرفه ‌ای امضایی طراحی کنند، به همین دلایل است که سفارش طراحی امضا به افراد متخصص پیشنهاد می ‌شود.

سخن پایانی
یکی از ویژگی ‌های امضاء خوب سادگی در اجرا و امکان پیاده کردن در هر موقعیتی و در زمان کوتاه می ‌باشد، کارشناسان تیم طراحی امضای خط و قلم، به شما ساده ‌ترین و زیبا ترین امضای ممکن و متناسب با خودتان و روحیات و سلایقتان را ارائه می ‌دهند.
اگر به دنبال تغییر هستید و از امضای فعلی خودتان راضی نیستید، رمزدار و غیرقابل جعل بودن امضا برایتان اهمیت دارد ولی در عین حال امضایی زیبا و ظریف و خاص میخواهید،  فقط کافیست با شماره های دفتر و یا پشتیبانی سایت ما ارتباط برقرار کنید و ادامه مسیر تغییر امضایتان را به ما بسپارید و راه طولانی و پرپیچ و خم خاص بودن را با ما 1 شبه طی کنید.

سفارش طراحی امضا

2.7/5 - (6 امتیاز)