مجموعه آموزش های خط تحریری (خودکاری ) به شکلی خاص و در نوع خود بی نظیر بوده که توسط آموزشگاه خط و قلم تولید شده که به صورت رایگان و با کیفیت معمولی در سایت آموزشگاه منتشر شده است . به دلیل تقاضای زیاد علاقمندان به يادگیری خط تحریری جهت دریافت آموزشهای فوق با کیفیت اورجینال ،‌ در قالب یک بسته آموزشی برای خرید آماده نموده ایم .

همانطور که میدانیم داشتن خطی خوب و زیبا به عنوان یک اتفاقی بسیار مثبت در زندگی هر فردی نقش دارد و ما تمام تلاش خود را برای یادگیری آسانتر به کار بسته ایم و الحمدالله حاصل تلاش تولید این آموزش ها بوده و در کنار آن برگزاری دوره های مجازی خط تحریری که برای افرادی که این آموزش ها را دنبال نموده اند بتوانند با شرکت در دوره های کوتاه مدت و یا بلند مدت تغییرات بسیار عالی در خط خود داشته باشند .

این مجموعه شامل 12 درس آموزش خط نستعلیق تحریری در دوره مقدماتی و آموزشهای مفیدی در دوره تکمیلی می باشد که مشابه آن تا کنون جایی آموزش داده نشده است . در این مجموعه تمام حروف و ترکیبات حروف به شکل بسیار روان گفته شده است . در کنار فیلم های آموزش ، سرمشق ها ( به همراه نحوه نوشتن آن )  هم قرار داده شده تا با تمرین بهتر بیشتر با نحوه نوشتن آشنا شوید .

آموزش ها توسط مدیر آموزشگاه خط و قلم ، آقای لطفعلی خانی موسس اولین و حرفه ای ترین آموزشگاه مجازی خط تحریری در کشور تدریس شده است .

 

مشاهده نمونه فیلم آموزش به صورت آنلاین

نمونه سرمشق ها

برای سفارش خرید این مجموعه به  لینک زیر مراجعه شود

بسته آموزش خط شکسته تحریری

​بسته آموزشی دیگری برای خوشنویسی با خودکار در دوره  پیشرفته آماده شده که مختص به خط شکسته تحریری می باشد .

برای تهیه این بسته آموزشی از لینک زیر اقدام نمائید .

خرید بسته نستعلیق تحریری

1/5 - (1 امتیاز)