با افتتاح رسمی آموزشگاه خوشنویسی خط و قلم و آموزش مجازی خوشنویسی با خودکار، به عنوان اتفاق بسیار مثبت در این زمینه در روزنامه ولایت قزوین منعکس گردید که متن خبر به شرح ذیل می باشد.

آموزش مجازی همزمان با همگانی شدن اینترنت در سرتاسر دنیا شکل گرفت و هر روز هم در حال گسترش است. این نوع آموزش و تدریس، فراتر از قید زمان و مکان است و فرد در هر زمان و هر مکانی در سرتاسر دنیا می تواند از این نوع آموزش ها استفاده کند. البته در آموزش مجازی هم همان مطالبی تدریس می شود که در یک کلاس حضوری آموزش داده می شود و با این تفاوت که می تواند تاثیرات بیشتری داشته باشد.

با توجه به این رویکرد، لطفعلی خانی، مدیر و موسس آموزشگاه خوشنویسی “خط و قلم” برای اولین بار، آموزش مجازی خوشنویسی (خط تحریری) را ابداع نموده است. مدیر آموزشگاه در مورد نحوه شکل گیری این آموزشگاه گفت: قزوین با قدمت بالای خود در خوشنویسی و دارا بودن امتیاز پاییتخت خوشنویسی، بهترین فضا برای انجام این کار خواهد بود و با کمک و حمایت مسولین محترم در این حوزه می توان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر این نوع آموزش برای هر نوع قشری از افراد در سرتاسر کشور و همچنین خارج از کشور باشیم تا نقش پررنگ قزوین در این حیطه هم به تمام دنیا معرفی شود.

در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه، ذلیخایی مدیر محترم اداره ارشاد شهرستان البرز، بابایی مدیر محترم اداره ارشاد شهر محمدیه قزوین، آقایان احمد پیله چی، دیهیم، بابااولادی از اساتید محترم خوشنویسی قزوین و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر محمدیه حضور داشتند و مطالبی در مورد جایگاه خوشنویسی بیان کردند.

5/5 - (1 امتیاز)