همینطور افراد آگاهی بیشتری در مورد تاثیرگذاری دست خط زیبا در مسیر پیشرفت زندگی کسب کرده‌اند. با این وجود پیدا کردن بهترین و آسان‌ترین راه یادگیری مهارت زیبانویسی هنوز یکی از دغدغه‌های افراد است.

در حال حاضر از آموزش‌های مجازی در علوم مختلفی استفاده می‌شود ولی وقتی از خوشنویسی صحبت می‌کنیم، برخی افراد هنوز باور ندارند که میتوان خوشنویسی را هم به صورت مجازی یاد گرفت. آموزشگاه خط و قلم اولین آموزشگاه مجازی در زمینه خوشنویسی و خط تحریری است که فعالیت خود را از دهه 80 شروع کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی موجود مهارت‌های خوشنویسی را فرا بگیرند.

با شنیدن نام آموزشگاه خوشنویسی مجازی، احتمالا سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد می‌شود. مثل اینکه؛

  • چطور میتوان خوشنویسی را به صورت مجازی یاد گرفت؟
  • آیا بدون حضور فیزیکی در کلاس، خطم بهتر می‌شود؟
  • اشکالات نگارش‌ام چطور برطرف می‌شوند؟
  • چطور سوالاتم را بپرسم و..

تقریبا روزی نیست که با آموزشگاه تماس بگیرند و درباره کم و کیف دوره‌های مجازی سوال نکنند. بیشتر پرسش‌ها هم مشابه نمونه‌های بالا است و این نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به شیوه‌های آموزش مجازی و تفاوت‌های آن در آموزشگاه خط و قلم آشنا نیستند. در ادامه تلاش می‌کنیم تا ابهامات ذهنی‌تان را در مورد نحوه آموزش مهارت‌های خوشنویسی در آموزشگاه خط و قلم برطرف کنیم. با ما همراه باشید.

شیوه آموزش مجازی خط و قلم

برای آشنایی با شیوه آموزش مجازی خط و قلم از طریق  این لینک  مشاهده نمائید

 

مدرسین دوره‌های مجازی خوشنویسی با خودکار

  • آقای لطفعلی خانی: مدیر و موسس آموزشگاه
  • آقای سعید رفیعی: مدرس دوره‌های مجازی
  • آقای سینا در افشانی: مدرس دوره‌های مجازی
  • خانم پریسا زرآبادی : مدرس دوره های مجازی
  • خانم بتول ابوالقاسمی :  مدرس دوره های مجازی

ثبت نام و تعیین سطح

خدمات رایگان آموزش مجازی و وبینارهای خط و قلم

به دلیل آشنایی هر چه بیشتر شما با خدمات خط و قلم و همچنین آشنایی مختصر با خوشنویسی و خوش خطی ، دوره های آنلاین به صورت وبینار هم به صورت هفتگی برگزار می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت وبینار خط و قلم مراجعه نمائید

لطفا نکات زیر را مد نظر قرار دهید

  • دوره های آموزشی را از این لینک ببینید
  • ممکن است به دلیل حجم درخواست‌های زیاد، بررسی دست خط‌تان کمی زمان ببرد. اگر تمایل دارید دست خط‌تان زودتر تعیین سطح شود، برای شرکت در دوره‌های اصلی اقدام کنید.
  • بعد از ثبت نام، در اولین فرصت و به ترتیب ثبت نامی‌ها از طریق آموزشگاه با شما تماس گرفته می‌شود.
  • از طریق دوره مجازی هم میتوان فرزندانی خوش خطی داشت .برای اثبات آن کافی است در این دوره‌ها ثبت نام کنید.

پیشرفت دست خط شرکت کنندگان

برای دیدن پیشرفت دست خط افراد شرکت کننده در دوره‌های مجازی آموزشگاه خط و قلم از لینک زیر استفاده کنید.

(پیشرفت دست خط افراد)

نظرات برخی از شرکت کنندگان دورهای مجازی آموزشگاه خط و قلم:

زینب السادات بهشتی می‌گوید:

با سلام کلاس‌های مجازی خط و قلم بسیار دقیق و کامل هستند و آنقدر جزئیات کامل و دقیق توی ویدئوها توضیح داده میشه که من خودم تو این مدت که در کلاس‌ها شرکت کردم بعد از دیدن ویدئوها برام سوالی پیش نمیومد که از استاد بپرسم. ویدئو ها خیلی کامل هستند و مزیتی که نسبت به کلاس‌های حضوری خوشنویسی داره اینه که میتونیم هرچند بار که بخوایم ویدئو هارو نگاه کنیم و اشکال کار رو متوجه بشیم. همینطور تصحیح خط‌ها و مطالب سایت و کانال عالی هستند. من کاملا راضی بودم از نحوه‌ی کلاس‌ها و پیشرفت چشمگیری توی 6 جلسه در خودم احساس می‌کنم. از زحمات استاد خانی کمال تشکر رو دارم.

معصومه محمدی می‌گوید:

از خیلی سال‌ها پیش (دوران ابتدایی) همیشه تو ذهنم بود که درکنار تمام آرزوهام ازخوشنویسی به راحتی نگذرم و همیشه دیدن متن‌ها، دست نوشته‌ها، کلیپ‌ها و حتی تبلیغات آموزش خوشنویسی در فضای مجازی، یادآور آرزوی دوران مدرسه‌ام میشد و هر بار به دلایلی مثلا دوران مدرسه و دانشگاه بهونه میشد یا فصل سرما (زمستون وبرف)و فصل گرما به خاطرسخت شدن رفت و آمد برای کلاسها، دلیلی میشدکه فعلا دست نگه دارم تا جای بهتری پیداکنم… .

یا اینکه نگران این بودم که اگه جایی ثبت نام کنم با کلاسای درسیم تداخل پیدا کنه یا مسافرت و مهمونی و… باعث عقب افتادن از کلاس و از دست دادن آموزش‌ها باشه و این ویژگی موسسه خط و قلم و دوست داشتم که هم آموزش حضوری و هم مجازی و حتی شعبه قزوین و تهران داشت و برای افرادی که علاقه مند به یادگیری‌اند جای هیچ بهونه و نگرانی نگذاشته و شرایطی مشابه آموزش حضوری داره باهمون کیفیت وکارایی (خودم تجربش کردم که میگم).

عاطفه دوسته می‌گوید:

به نام خالق زیبایی‌ها با سلام و وقت بخیر بنده یکی از هنرجوهای مجازی خط و قلم از شهر اهواز می‌باشم که از تابستان ۹۶ با این کانال خوشنویسی بسیار عالی و مفید آشنا شدم. طی این مدت توانستم با آموزش‌های مجازی که از جناب استاد خانی می‌گرفتم، پیشرفت‌های وافری داشته باشم به طوری که باعث تعجب و تحسین اطرافیانم بود. آموزش‌های این کانال بسیار عالیست. همچنین از تصحیح کردن تمرین‌هایی که برای استاد ارسال می‌کردم که اینقدر با حوصله و دقت زیاد وقت می‌گذاشتند و تمام نکاتی که لازم بود را آموزش می‌دادند بسیار راضی هستم و جا دارد که از زحمات استاد گرانقدر جناب آقای خانی کمال تشکر و قدر دانی داشته باشم. هنر خوشنویسی واقعا هنر جذاب و شیرینی است و در عین حال نوعی احساس آرامش به شخص می‌دهد. باز هم از تمام کسانی که در این راه زحمت فراوان می‌کشند بسیار ممنون و سپاسگزارم. زنده و پاینده و موفق باشید.

نسترن هدایتی می‌گوید:

سلام و خسته نباشید من به تازگی با این آموزشگاه آشنا شدم و در مدت کوتاه خطم تغییر زیادی کرده همچنین با تصحیح‌های استاد بهتر متوجه غلط‌های خطیم شدم. آموزشگاه خط و قلم موثرترین آموزش مجازی هست به امید درخشش بیشتر آموزشگاه خط و قلم .

رضا زعیم دار می‌گوید:

سلام خسته نباشید من تازه عضو این مجموعه شدم و البته هنوز به جایی نرسیدم که اظهار نظرکنم اما در این مدت کوتاه بخوام نظرم بگم باید عرض کنم نظم خوبی داره و استاد خوب توضیح میده و با تکیه برتشویق سعی میکنه نوآموز به جلو هدایت کنه. کتاب خوشنویسی هم خیلی خوب طراحی شده چون به صورت ناخواسته وقتی قسمت دوم کتاب را داری تمرین میکنی کلمات قسمت اول هم مرور میکنی و همین باعث میشه پیشرفتت چشمگیر باشه.

علی آذرهمایون می‌گوید:

با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم آموزشگاه خط و قلم، بنده با توجه به شرایط کاری و بٌعد مسافت قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری خط نبودم و به دنبال یک متد آموزشی بودم که خوشبختانه با آموزشگاه مجازی خط و قلم آشنا شدم – الان جلسه سوم هست – کاملا راضی کننده و تاثیر گذار بوده که از این بابت از استاد محترم جناب رفیعی تشکر می‌کنم.

برای دیدن سایر نظرات به بخش فعالیت‌های آموزشگاه خط و قلم مراجعه کنید.

امتیاز خود را ثبت کنید