دستخط هرکس نشانه شخصیت او است! این جمله را بسیار شنیده اید؛ اما عده ای این گونه فکر نمی کنند، آن ها بر این باورند که با شکوفایی عصر تکنولوژی و روی کار آمدن صنعت چاپ و انواع دستگاه های پرینت و نرم افزارهای نوشتاری کامپیوتر دیگر عصر خوشنویسی و زیبا نویسی به سر آمده است. باید بگوییم که علیرغم این که همه این حرف ها درست است، اما هنوز هم دستخط اولین و مهم ترین راه ارتباطی میان افراد است، کودکان دبستانی حدود 40 درصد از زمان خود را با کاغذ و مداد سپری می کنند. بیشترین آموزش های زمان تحصیل مربوط به نوشتن و امتحان دادن است که هنوز هم بخش عمده ای از آن بر روی کاغذ انجام می گیرد.

یکی از ویژگی های نوشتار کاغذی این است که منحصربه فرد، سبک زندگی، استایل و ویژگی های خود اوست و این باعث می شود تا دیگران شما را با ان بشناسند، پس هر چه دستخط بهتری داشته باشید در نگاه دیگران شخصیت بهتری پیدا خواهید کرد.

آموزشگاه خط و قلم در حیطه آموزش خوشنویسی و خوش خطی قدمهای زیادی برداشته است. آموزشهای رایگان و متفاوتی که در سایت و کانال آموزشی منتشر شده و نیز بسته آموزشی خط نستعلیق تحریری در دوره مقدماتی که با استقبال بسیار خوب علاقمندان مواجه شد. رضایت خوبی که هواداران خط و قلم و علاقمندان به خوش نویسی با خودکار از این مجموعه آموزشی داشتند برای دوره پیشرفته نیز مجموعه آموزشی دیگری برای خط شکسته تحریری ( شکسته نستعلیق) آماده نمودیم که می توانید تهیه نمائید.

بسته آموزشی دوره مقدماتی و جزئیات آن

قیمت بسته آموزشی دوره مقدماتی 80 هزار تومان (همراه با سی دی آموزشی)

قیمت بسته آموزشی دوره پیشرفته ( شکسته تحریری) 99 هزار تومان

خرید بسته آموزشی خط شکسته نحریری

خط شکسته تحریری و کاربرد آن در امور روزمره:

به دلیل اینکه بیشتر شکل‌های خط شکسته نستعلیق از شکستن و رها کردن خط نستعلیق گرفته شده بود، شکسته نستعلیق نام گرفت و این خط را می‌توان به عنوان ایرانی‌ترین خط از بین سایرخطوط مختلف خوشنویسی نام برد. شیوه شکسته نویسی توسط درویش عبدالمجید طالقانی به اوج کمال رسید و قانونمند گردید، و تا به امروز هم به همان شیوه ادامه می یابد. خط نستعلیق به دلیل دقت زیاد در نوشتن و وقت گیر بودن آن باعث کندی در نوشتن می شد و همین بهانه ای بود تا خط شکسته نستعلیق تحریری به دلیل نیاز به تند نویسی ابداع گردد و به نوعی یک تحول بزرگ در خوشنویسی محسوب می شود.

این خط با سایش دندانه ها، رها شدن قوس ها و متصل نمودن برخی حروف به هم شکل می گیرد و همین امر موجب سرعت در نوشتن می شود. خط شکسته تحریری بیشترین کاربرد را برای تمامی افراد در امور روزمره دارد و یادگیری این خط به همه پیشنهاد می شود. نمونه ای از خط شکسته تحریری با خودکار را در تصاویر زیر می توانید مشاهده نمائید.

مجموعه آموزشی خط شکسته تحریری

در این بسته آموزشی تمامی حروف به صورت جدا و در هنگام اتصال به سایر حروف با مثالهایی بسیار زیاد و متنوع به شکل ساده ای نمایش داده میشود. شیوه آموزشی این مجموعه هم همانند مجموعه قبلی با شیوه نرم افزاری و خودکاری می باشد. از مهمترین موضوعاتی که در این مجموعه مطرح میشود موضوع ضخامت نویسی با خودکار هست که علاقمندان بی شماری داشته و هر روز بر شمار این افراد اضافه میشود.

هر درس شامل توضیحات مربوط به یک حرف و اتصالات آن می باشد و تمریناتی ویژه که برای آن درس به صورت تصویری آماده شده است. پایان هر درس سرمشقی برای تمرین شما در نظر گرفته که می توانید نحوه نوشتن این سرمشق ها و ایجاد ضخامت ها را با خودکار نیز در ادامه هر درس مشاهده نمائید. این بسته آموزشی را هم می توانید از طریق سیستم کامپیوتر و نیز دستگاه پخش خانگی مشاهده نمائید.

درصورتی که برای خرید و تهیه این مجموعه از طریق درگاه پرداخت با مشکل مواجه شدید و یا رمز دوم در اختبار ندارید می توانید با شماره تلفن 09371183638 از طریق تلگرام درخواست خود را برای تهیه این مجموعه آموزشی مطرح نمائید. بعد از خرید تا یک هفته می توانید در صورت عدم رضایت از بسته آموزشی وجه پرداختی خود را دریافت نمائید.

نمونه فایلهای مجموعه آموزشی خط شکسته تحریری

  • نمونه فیلم آموزشی دروس 1
  • نمونه فیلم آموزشی دروس 2
  • نمونه فیلم آموزشی نحوه ایجاد ضخامت با خودکر
  • نمونه سرمشق 1
  • نمونه سرمشق 2
  • نمونه فیلم نوشتن سرمشقها

پیشنهاد ما به شما برای موفقیت در خوش خط شدن:

آموزشگاه خط و قلم با شیوه منحصر به فرد خود تمامی شرایط لازم برای خوش خط شدن شما را فراهم نموده که برای رسیدن به این مهم کافی است اقدامات زیر را انجام دهید.

  • دنبال نمودن آموزشهای رایگان ما در سایت
  • تهیه بسته آموزش مقدماتی خط نستعلیق تحریری با تمامی سرمشق ها
  • تهیه بسته آموزش خط شکسته تحریری با تمامی سرمشق ها
  • عضویت ثابت در کانال آموزشی ما در تلگرام و همچنین سایت و سایر شبکه های اجتماعی (در این فضا تمرینات و سرمشق های زیادی را برای تمرین شما قرار می دهیم که مورد استقبال بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است)
  • شرکت در آزمونهای خوش نویسی با خودکار در سایت.
  • شرکت در دورهای کوتاه مدت حضوری و مجازی ما. (دوره های کوتاه مدت ویژه افرادی است که مجموعه های آموزشی ما را تهیه و تمرین نموده اند و برای رفع اشکالات خود این دوره رو می توانند بگذرانند)
1/5 - (1 امتیاز)