کارت دعوت با خط خوش

خوشنویسی کارت عروسی


خطاطی یکی از هنرهای زیبا و منحصر بفرد است که در ایران زمین ریشه های تاریخی و هنری گسترده ای دارد. علاقه ایرانیان از دیرباز به این هنر و جنبه های زیبا شناختی آن موید این مطلب است که این هنر زیبا در این مرز و بوم طرفداران و علاقمندان بسیاری دارد. با وجود گسترش صنعت چاپ در سال های اخیر می توان گفت که ذره ای از اهمیت و کاربرد دست نوشته های زیبا کاسته نشده است.

پیش از ظهور ماشین ها در صنعت چاپ و نوشتار، تمام آثار بزرگ نویسندگان و دانشمندان شهیر با خط خوش و به وسیله قلم های خطاطی نگارش می شد. تبدیل این آثار قدیمی به بخشی از میراث کهن و تاریخی ایران موید اهمیت و ارزش دست خط خوب و تاثیرات مثبت آن بر روح و روان انسان ها است.

چرا استفاده از خوشنویسی بر زیبایی کارت ها و لوح های تقدیر می افزاید؟

کارت های تبریک و یا کارت های دعوت میهمانی ها و عروسی ها بخش هایی جدایی ناپذیر از زندگی ایرانیان هستند. این کارت ها در بیشتر مواقع حاوی مطالبی زیبا و هنری هستند و پیام هایی احساسی و عاشقانه را منتقل می کنند؛ پس چه بهتر است که بخشی از این انتقال مفاهیم را به عهده دست نوشته های زیبا بگذاریم که تاثیرات آنان را دوچندان کرده و در ذهن مخاطب خود جلوه هایی زیبا و هنری باقی بگذارند.

چرا بهتر است از دست نوشته های خطاطی بر روی کارت ها استفاده کنیم؟

خوشنویسی روی کارت دعوت

همانطور که گفتیم تاثیر کش و قوس های یک دست نوشته که سرشار از زیبایی های هنری است و والاترین احساسات انسانی را به رخ می کشد بر ذهن و روح هنر دوست انسان ها بسیار بیشتر از یک نوشته چاپ شده است؛ از طرفی کارت های تبریک، کارت های دعوت و لوح های تقدیر نیز به نوعی پیام آوری از احساسات زیبای بشر هستند که در قابل جملات و تصویرهایی به دیگر انسان ها منتقل می شوند، پس چه بهتر می شود که با آمیزش این دو بعد از هنر و جلوه گری هایش بتوان پیام هایی بس عمیق تر و شگرف تر را به یکدیگر منتقل کنیم.

کلماتی که در قالب خوشنویسی بر کاغذ و یا یک صفحه پیاده می شوند فرای داشتن پیام های ارتباطی، از ارزش هنری و پیچیدگی های روحی خالق خود برخوردارند. این نوشته ها به دلیل داشتن ویژگی های هنری باید دارای وجوهی متمایز نسبت به انواع چاپی خود باشند که البته در ادامه متن به آن ها اشاره می کنیم.

خدمت نوین دیگری از آموزشگاه خط و قلم

آموزشگاه خط و قلم به منظور هویت بخشی و حفظ میراث های این هنر جاودانه بشری که ریشه ای عمیق در مشرق زمین دارد، با ارائه خدماتی نوین در زمینه آموزش خط و خوشنویسی با خودکار و همچنین طراحی امضا، گامی بلند در راستای اعتلاء و گسترش این هنر در ایران زمین بر می دارد.

این مجموعه در نظر دارد با متشکل از تیم بزرگی در سراسر کشور جهت رفع دغدغه خوش خطی بر روی کارتهای دعوت مراسمات و جشن ها، همکاری های لازم را داشته باشد که این اقدام مناسب می تواند رضایت میهمانان شما را نیز به همراه داشته و دعوتی متفاوت برای شما به ارمغان بیاورد.

برای اطلاع از نحوه سفارش و سایر جزئیات و تعرفه ها با آموزشگاه در تماس باشید

تماس با آموزشگاه

5/5 - (1 امتیاز)