دنیای کنونی را باید تلفیقی از ارتباطات واطلاعات بدانیم. امروزه افراد با در اختیار داشتن امکانات و اطلاعات پیشرفته شرایط بسیار خوبی را برای یادگیری هر چه بهتر علوم مختلف دارا هستند، افراد در هر کجا که باشند می توانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه دریافت کنند. اما بدون تردید بیشترین تاثیر از وجود فناوری اطلاعات می باشد که باعث شده است تا محیط های آموزشی به سوی مجازی شدن سوق پیدا کنند.

آموزشگاه خط و قلم با تکنولوژی جدید و روشی بسیار کاربردی زمینه مناسبی برای علاقمندان به خوش خط شدن را فراهم نموده که در طی 5 سال فعالیت خود تاثیر به سزایی در این خصوص گذاشته است و این امر نیز مورد توجه بسیاری از رسانه ها دیداری و شنیداری قرار گرفته است. داشتن خط خوب با توجه به معضلات زیاد آمورشی از همان سنین کودکی وجود داشته و همیشه نگرانی های زیادی را برای افراد و خانواده ها به همراه داشته است. با رشد آموزش های مجازی و پیشرفت های مختلف، آموزشگاه خط و قلم با تمرکز بر روی این موضوع و ایجاد روشی بسیار تاثیر گذار در زمینه آموزش خط و خوش خط نمودن افراد قدم برداشته است.

در گزارشی خبری که از سوی صدا و سیمای استان قروین تهیه و پخش شد، خلاصه ای از نحوه کار آموزش مجازی خط به تصویر کشیده شده که می توانید از طریق لینکهای زیر دانلود و یا به صورت آنلاین مشاهده نمائید. پاسخ بسیاری از سوالات علاقمندان به یادگیری خط به صورت مجازی در گزارش آمده است.

تشکر ویژه از:

جناب آقای اسماعیل خانی بابت همکاری های خوبشان در زمینه تدریس و مشاوره سرکار خانم خاتونی مدیر بخش مجازی (بابت ساماندهی هر چه بهتر مجموعه) جناب آقای رجبی مدیر مجتمع فرهنگی نیایش شهر محمدیه قزوین و سایر کارکنان محترم آموزشگاه

دانلود گزارش خبری

امتیاز خود را ثبت کنید