معمولا در زندگی روزمره از مهارت‌ها و توانایی‌های فعلی‌مان راضی هستیم ولی همیشه ممکن است این احساس رضایت جایش را به نارضایتی بدهد. بیشتر زمانی این اتفاق می‌افتد که احساس می‌کنیم به اندازه کافی در کاری خوب نیستیم. فرقی نمی‌کند که این عدم خوشحالی در تحصیل، شغل یا حتی مهارت‌های نوشتاری مان باشد. مهم این است که؛ وقتی زنگ خطر برای بهتر بودن و بهتر شدن را می‌شنوید باید دست به کار شوید و برای تغییر اوضاع تلاش کنید.

در مورد یادگیری خط و زیبانویسی، اولین قدم پیدا کردن یک مرکز آموزشی خوب است. بعد از اینکه در دوره‌های خط تحریری شرکت کردید کافی است از مسیر پیشرفت‌تان لذت ببرید. نتیجه گرای محض نباشید. برای تلاش‌های کوچک‌تان صبوری کنید تا به نتیجه‌ برسند. زیرا بیش از حد نتیجه گرا بودن میتواند شما را دلسرد کند. هیچ کاری بدون صبر، تمرین و ممارست به موفقیت نمی‌رسد. برای برنده شدن باید یاد بگیرید از تغییرات کوچک لذت ببرید. دیر نیست روزی که همین لذت‌های کوچک شما را با یک نتیجه بزرگ و غافلگیرکننده خوشحال کنند.

در ادامه میتوانید نمونه‌هایی از پیشرفت دست خط هنرجویان آموزشگاه خط و قلم قبل از شروع دوره‌های خوشنویسی با خودکار و پس از گذراندن دوره‌ها را مشاهده کنید. همان افرادی که با لذت‌های کوچک به یک تغییر بزرگ دست پیدا کردند:

امتیاز خود را ثبت کنید