روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم روزگار تلاش برای دستیابی به حداکثر از حداقل هاست؛ به عبارت دیگر، امروزه همه به دنبال افزایش بهره‌وری و کارآمدی و کاهش مشقت و فعالیت‌های اضافی هستیم.

اینترنت یکی از آن ابزارهایی است که از زمان ظهور خود در این راستا کمک شایان توجهی به ما کرده است. در واقع، بسیاری از پیشرفت‌های امروز بشر مرهون همین راحتی و در عین حال کارآمدی چندین برابری است که اینترنت برای ما به ارمغان می‌آورد.

امروزه مردم زمان بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی و شبکه های مجازی و اینترنت صرف می‌کنند و رسانه‌های اجتماعی مکان مهمی برای ارائه محتوای آموزشی هستند. عصر حاضر عصر مطبوعات، رسانه های گروهی و ارتباطات است. دنیای کنونی ما عصر تاخت و تاز وسایل ارتباط جمعی ازجمله رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن همراه و اینترنت می باشد.

وبینار آنلاین خط و قلم

امروزه هر لحظه در هر کجا که باشیم می توانیم با هر نقطه ای از جهان که بخواهیم ارتباط برقرار کنیم. ورود به دنیای مجازی و یا به عبارت بهتر، زندگی در محیط های مجازی امری بدیهی به شمار می رود. بسیاری از فعالیت ها در بستر اینترنت انجام میشود، از مطالعه کتاب و دریافت اطلاعات درمورد موضوعی خاص گرفته تا گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم و شرکت در کلاس های مختلف.

مشغله های زندگی امروزی بسیار بیشتر از چندسال گذشته است و به طبع آن وقتی که میتوانم برای خودمان و روحمان بگذاریم کمتر شده و همگی غرق در روزمرگی های خودمان هستیم. شرکت در کلاس های هنری، مطالعه کتاب، گوش دادن به موسیقی و بسیاری از کارها تحت تاثیر زندگی های شهری امروزی قرار گرفته و کمرنگ شده اند.

ولی مگر میشود بدون پرداختن به روح و نشاط روح در زندگی و تلاش هایمان پیشرفت کنیم؟

اینجاست که تکنولوژی به کمک ما می آید و کلید حل مشکل در دستان توانگر اینترنت است!

وبینار آنلاین آموزش خوشنویسی

با شرکت در کلاس های آنلاین و دوره های مجازی میتوان در کنار دل مشغولی های روزانه و زندگی، هنر مورد علاقه مان را هم یاد بگیریم.

شرکت در کلاس های مختلف و آموزش، از روش های بسیاری میتواند در بستر اینترنت انجام گیرد مثلا: از طریق سایت، کانال های تلگرامی، اپلیکیشن ها، کلاس های آنلاین، دوره های مجازی و… که در وقت  و انرژی و هزینه بسیار صرفه جویی میشود.

هدف اصلی هر برنامه‌ی آموزشی، آموزش دادن یک چیز جدید یا افزایش یک مهارت است. اما اولین چیزی که در انتخاب دوره های مجازی باید مد نظر داشته باشیم آن است که آیا واقعا آن دوره به درد ما میخورد یا فقط وقتمان را هدر میکند و نکته قابل توجه دیگر اینکه بعد از خرید دوره ها آیا میتوانیم با اساتید دوره ها ارتباط داشته باشیم یا خیر و این مرتبط بودن تا چه اندازه است و چقدر میتوانیم سوالاتمان را پاسخ بگیریم.

نوع آموزش بسیار مهم است و باید ببینیم آموزش قرار است از چه طریقی انجام شود و چگونه اعتماد کنیم. قابلیتی که آموزش مجازی خط و قلم را نسبت به سایرین متفاوت و برجسته میکند، ویدیوهای آموزشی و ویدیوهای تصحیح خوبی است که توسط تیم خط و قلم تهیه و ضبط شده است.

خط و قلم به عنوان اولین آموزشگاهی که آموزش مجازی در زمینه خوشنویسی و خط تحریری با خودکار ارائه داده است، سعی کرده ایم،  بهترین و باکیفیت ترین آموزش ها را ارائه دهیم و واقعا پیشرفت هنرجوها گواه بر این است که ثابت کند آموزش مجازی خط و قلم در چه سطح خوبی از کیفیت قرار دارد.

در دوره های مجازی آموزش خوشنویسی تیم خط و قلم تمام هنرجویان میتوانند از طریق سامانه و همچنین اپلیکیشنی که در اختیارشان قرار داده میشود با استاد خود در ارتباط باشند و سوالات خود را بپرسند.
در کنار اپلیکیشن و سایت ارتباط از طریق تلگرام و شبکه های مجازی هم امکان پذیر است اما گاهی افراد لازم است جواب سوال هایشان را همان لحظه و بدون معطلی دریافت کنند و راحت تر با استاد خود صحبت کنند و ارتباط فقط از طرق چت یا وویس نباشد.

اتاق فکر تیم خط و قلم برای این هم راه حلی اندیشیده و از هیچگاه از دغدغه های ذهن هنرجویان خود غافل نبوده ایم!

وبینار!

اما وبینار چیست؟

کلمۀ وبینار (Webinar)  در لغت از ترکیب دو واژۀ Web و Seminar گرفته شده است و رویدادی مجازی و زنده است که به صورت آنلاین انجام می شود.
به زبان ساده، وبینار یک سمینار یا همایش است که به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و از طریق وبینار می‌توان بدون نیاز به اجاره فضا و حضور فیزیکی، یک جلسه مجازی را با گروهی از هنرجویان برگزار کرد.

از طرف دیگر، مخاطب نیز بدون نیاز به ترک منزل یا هر جایی که حضور دارد می‌تواند با استفاده از رایانه دسکتاپ یا لپ‌تاپ یا حتی گوشی موبایل خود در وبینار شرکت کند.

 

وبینار آنلاین آموزش خوشخطی

مزایای وبینار:

از جمله مزایای وبینار در ارتباط با مخاطب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وبینار نه تنها امکان تعامل بهتر و بیشتر بین ما و حاضرین و همچنین بین حاضرین با یکدیگر و ایجاد و تقویت رابطه‌های بهتری را میسّر می‌کند؛ بلکه می‌توان بر مبنای بازخوردهای دریافتی، وبینار جاری و جلسات آتی را بهبود بخشید.
  • امکان به اشتراک گذاشتن و نمایش صفحه نمایش رایانه شما و همچنین وبکم‌تان برای ارتباط ویدیویی بهتر با سایر هنرجویان در وبینار وجود دارد.
  • امکان طرح سؤال از سوی هنرجویان و پاسخگویی فوری و همچنین شرکت در نظرسنجی ها
  • هر وبینار را می‌توان ضبط کرد و بعداً اگر سوال مشابهی داشتید و یا سوال سایر هنرجویان در ذهن شماهم پیش آمد، ویدیو را دوباره دید و از نکات کلاس و صحبت های استاد استفاده کرد.
  • یکی دیگر از روش‌های کارآمد برای استفاده از وبینار، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ آنلاین است که در آن‌ها به سؤالات هنرجویان در رابطه با محصولات یا خدمات پاسخ میدهیم و همچنین از ایده ها و نظرات هنردوستان استفاده میکنیم.
امتیاز خود را ثبت کنید