سایت خط و قلم به عنوان اولین ها در ایران، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده و در زمینه آموزش حضوری و مجازی خوشنویسی، طراحی امضا و لوگو، نقاشی خط، آموزش خط تحریری با خودکار و قلم و مداد، ارائه کننده پکیج جامع آموزش خوشنویسی و زیبا نویسی، کتاب های آموزشی خوشنویسی و همچنین ارائه اپلیکیشن خط و قلم فعالیت میکند و با بهره گیری از اساتید مجرب و باتجربه و هنرمند و زیر نظر مدیریت این مجموعه، آقای لطفعلی خانی با شیوه ای متفاوت و در عین حال جذاب به علاقه مندان کمک میکند تا با همه تکنیک های لازم جهت خوش خط شدن آشنا شوند.

تمامی روش های ارائه شده در این سایت و این موسسه منحصر بفرد بوده و هیچ گونه رقیبی ندارد.

آموزش خوشنویسی و خط تحریری

خط تحریری یا دست نویس که با کمک آن به صورت روزمره می‌نویسیم، اغلب به دلیل سهل انگاری و غفلت در سال‌های تحصیل بهبود پیدا نمی‌کند. حتی دور از ذهن نیست که بگوییم، کیفیت خط نوشتاری افراد به مرور زمان کمتر می‌شود. در این میان افرادی که علاقه مند به داشتن یک دست خط زیبا و خوانا هستند هم به خاطر مشغله‌های روزانه کمتر فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری و یا صرف وقت برای یادگیری خط تحریری دارند. سایت خط و قلم با ارائه خدمات آموزش از راه دور و آنلاین این مشکل را حل کرده تا دوستداران خط خوش و تحریری با استفاده از جلسات آموزشی رایگان موجود در سایت و صرفه جویی در زمان‌شان به هدف خود برسند.

طراحی امضای حرفه‌ای و لوگوهای هنری

«امضا شخصیت شماست» به نظر یک جمله کلیشه‌ای است، شاید بتوان کمی آن را جذاب‌تر بیان کرد. تا به حال به نقاشی بچه‌ها نگاه کرده‌اید؟ بیشتر چند خط کج، مبهم و نامفهوم است ولی اگر از آن‌ها درباره نقاشی بپرسید، یک داستان کامل را برایتان تعریف می‌کنند. امضا هم همینطور است، چند حرف و تعدادی خطوط منظم یا نامنظم. با این تفاوت که امضا، داستان شخصیت شما را تعریف می‌کند.

وست دارید داستان شخصیت‌تان چطور باشد؟! انتخاب با شماست.د

افراد بسیار هم هستند که با کارهای هنری سر و کار دارند و برای کارهای هنری خود هیچ علامت و نشانه ای از خود ندارند که در این راستا اقدامات بسیار خوبی برای لوگوی هنری انجام میدهیم .

سایر خدمات سایت خط و قلم عبارت است از:

  • آموزش مجازی و حضوری تکنیک‌های خط خودکاری و خط تحریری
  • ارائه بسته‌های آموزش خوشنویسی با خودکار
  • برگذاری کلاس های مجازی و حضوری نقاشی خط
  • ارائه اپلیکیشن خط و قلم
  • بررسی دست خط هنرجویان و علاقه مندان به صورت آنلاین
  • طراحی امضا حرفه‌ای همراه با ارائه فیلم آموزشی
  • مجری برگزاری آزمون‌های خوشنویسی با خودکار
  • ارائه خدمات طراحی لوگو و نماد تجاری

درباره مدیر آموزشگاه

من لطفعلی خانی هستم، کسی که با عشق می‌نویسد. می‌پرسید چطور میتوان با عشق نوشت؟! فکر می‌کنم اشتیاقم موقع نوشتن، منبعی در اعماق روحم دارد. به گمانم اولین باری که قلم در دست گرفتم خوشنویسی طوری گرد و غبار روزمرگی زندگی را از تنم شست، که دیگر قلم از دستم نیافتاد. حس آرامش و رهایی که موقع خوشنویسی دارم تنها با نوای آواز و ساز جایگزین می‌شود. به همین خاطر حرفه‌ای را انتخاب کردم که به قلم و نوشتن ختم شود. با قلم خوشنویسی می‌نویسم و میان زمزمه‌هایم خطوط آزادانه به پرواز در می‌آیند.

با گذشت زمان متوجه شدم که ذات هنر میانه‌ای با یکجا نشینی ندارد. بنابراین مثلث خوشنویسی، ساز و آواز را شکستم و از خوشنویسی در زمینه‌های طراحی امضا و خط استفاده کردم. به نظرتان میتوان عشق و اشتیاق را حبس کرد؟ با شما موافقم، این کار شدنی نیست. نتیجه اینکه آموزشگاهی برای آموزش خط و قلم تأسیس کردم تا حس خوبی که از شناخت قلم داشتم را با دیگران به اشتراک بگذارم.

یک برگ کاغذ و خودکاری که روان بنویسد، همه آن چیزی است که برای شروع نیاز دارید. اگر هنوز هم برای ورود به دنیای پرواز خط‌های موزون مردد و دودل هستید، فقط یکبار و به چشم سرگرمی امتحانش کنید. کسی چه می‌داند، شاید دیگر قلم از دست‌تان نیافتاد!

امتیاز خود را ثبت کنید