مجموعه آموزش خوشنویسی (خودکاری ) به شکلی خاص و در نوع خود بی نظیر بوده که توسط آموزشگاه خط و قلم تولید شده که به صورت رایگان و با کیفیت معمولی در سایت آموزشگاه منتشر شده است. به دلیل تقاضای زیاد علاقمندان به یادگیری خط تحریری جهت دریافت آموزشهای فوق با کیفیت اورجینال،‌ در قالب یک بسته آموزشی برای خرید آماده نموده ایم.

همانطور که میدانیم داشتن خطی خوب و زیبا به عنوان یک اتفاقی بسیار مثبت در زندگی هر فردی نقش دارد و ما تمام تلاش خود را برای یادگیری آسانتر به کار بسته ایم و الحمدالله حاصل تلاش تولید این آموزش ها بوده و در کنار آن برگزاری دوره های مجازی خط تحریری که برای افرادی که این آموزش ها را دنبال نموده اند بتوانند با شرکت در دوره های کوتاه مدت و یا بلند مدت تغییرات بسیار عالی در خط خود داشته باشند.

این مجموعه شامل 12 درس آموزش خط نستعلیق تحریری در دوره مقدماتی و آموزشهای مفیدی در دوره تکمیلی می باشد که مشابه آن تا کنون جایی آموزش داده نشده است. در این مجموعه تمام حروف و ترکیبات حروف به شکل بسیار روان گفته شده است. در کنار فیلم های آموزش، سرمشق ها ( به همراه نحوه نوشتن آن ) هم قرار داده شده تا با تمرین بهتر بیشتر با نحوه نوشتن آشنا شوید.

آموزش ها توسط مدیر آموزشگاه خط و قلم، آقای لطفعلی خانی موسس اولین و حرفه ای ترین آموزشگاه مجازی خط تحریری در کشور تدریس شده است.

مشاهده نمونه فیلم آموزش به صورت آنلاین

نمونه سرمشق ها

برای سفارش خرید این مجموعه به لینک زیر مراجعه شود.

بسته آموزش خوشنویسی با خودکار | خط نستعلیق

بسته آموزش خط شکسته تحریری

بسته آموزشی دیگری برای خوشنویسی با خودکار در دوره پیشرفته آماده شده که مختص به خط شکسته تحریری می باشد. برای تهیه این بسته آموزشی از لینک زیر اقدام نمائید.

بسته آموزشی دوره پیشرفته (خط شکسته تحریری)

امتیاز خود را ثبت کنید