آزمون خوشنویسی با خودکار شماره 29 در فروردین ماه سال 97 برگزار شد و طبق روال همیشه متونی انتخاب شد و شرکت کنندگان مجاز به انتخاب یکی از این متون به دلخواه خود بوده و با دست خط خود در آزمون شرکت نمودند. عوامل متعددی در کسب امتیاز نقش دارد که می توان به ترکیب زیبا و نوشتن صحیح حروف و کلمات اشاره کرد.

داشتن خط خوش یکی از لازمه های جامعه امروزی است کسی که دارای خط زیبایی است از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار است. نوشتن به ایجاد ارتباط کمک میکند به طوری که زبان و کلمات ابزار برقراری ارتباط هستند. انسان موجودی اجتماعی است که یکی از نیاز های اصلی او برقراری این ارتباط است که نوشتن یکی از هزاران راه ارتباطی ما با دنیای اطرافمان است.

  • چرا نوشتن لذت بخش است؟
  • چرا افرادی که دست خط زیبا دارند اعتماد به نفس بیشتری دارند؟
  • چرا دیگران از ما بهتر می نویسند؟

شاید نوشتن در نگاه اول کار بسیار ساده و معمولی به نظر برسد. اما بیاید دیدگاهمان را نسبت به نوشتن و دست خط خودمان تغییر دهیم. شما قبل از نوشتن ساکن میشوید ویا می نشینید و این نشان از تمرکز شماست و قتی که با یک خودکار ساده شروع به نوشتن می کنید آنچه که درون است کم کم بیرون می آید و در قالب کلمات بیان می شود. همیشه و در هر سنی میتوان شروع به یادگیری کرد. دست خط خوب یک هنر و یک ارزش است که شما را به مسیر پیشرفت هدایت میکند. وقتی که شما خودتان از دست خط زیبای خود لذت میبرید قطعا این حس را به دیگران نیز انتقال میدهید و به مراتب از نوشته های چاپی و فاصله میگیرید.

آموزشگاه خط و قلم همیشه به تمامی افراد و در هر سنی و در هر موقعیت اجتماعی کمک کرده تا به والاترین مراتب خط دست یابند و با برگزاری آزمون های دوره ای و ماهانه نحوه ی آموزش رایگانی را برای افراد پدید آورده که با دنبال کردن آن از ابتدا تاکنون و استفاده از نکاتی که در هر آزمون مطرح شده می توانند اشکالات خود را در این زمینه برطرف نمایند و از تغییر که در هنر دست خود ایجاد می کنند لذت ببرد. برای خوش خطی فقط نیاز به کمی تمرین و پشتکار دارید که تیم خط و قلم شما را در این راه هدایت می کند و در هر گزارش آزمون با تشویق نفرات برتر به بررسی اشکالات خط بعضی دوستان و هنرآموزان می پردازد.

عکس 1

بر کسی پوشیده نیست که داشتن خطی زیبا و امضای زیبا که به عنوان یک شاخصه مهم زیبایی شناختی در شخصیت فردی اجتماعی افراد تاثیر میگذارد. در آزمون های گذشته خیلی از حروف و اتصالات توضیح داده شده با وجود این لازم میدانم که در رابطه با حرف (ه) مجددا مطالبی را یادآور شویم.

عکس 2

این تصاویر تعداد کمی از حروف و کلماتی هستن که در آزمون 29 استفاده شده و در آن از حروف ( ه ) استفاده شده است که در ابتدا، انتها و در وسط قرار دارد که بسته به حروف ما قبل و مابعد خود تغییر شکل داده است. و در پایان تعدادی از فیلم های گیف مخصوص خط و قلم که برای آموزش حالات مختلف حرف ه قرارداده شده است، لطفا با دقت به نحوی نگارش آنها نگاه کنید.

گیف حرف ه

تصحیح دست خط شرکت کنندگان آزمون

فیلم

برای کمک به یادگیری بیشتر حتما مطلب کتاب سرمشق خوشنویسی را هم مطالعه نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)