خوش خطی برای همه ما مهم است و برای برخی که بیشتر از بقیه با نوشتن سر و کار دارند و خط آنها بیشتر در معرض دید افراد قرار می‌گیرد اهمیت بالاتری نیز می‌یابد. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید، اما یکی از موارد مهمی که در چگونه دیده شدن خط اهمیت دارد، وسیله‌ای است که با آن می‌نویسید. زمان زیادی از آن موقع که افراد پرها را در دوات می‌زدند و می‌نوشتند گذشته است، اما همین مسئله نشان می‌دهد که وسیله تحریر چقدر مهم بوده و از منظر گذشتگان نیز نوشتن امری گرانمایه تلقی می‌شده است.

برای خوش خط شدن با خودکارهای خوشنویسی بنویسیم

شاید برایتان پیش آمده باشد که گاهی احساس می‌کنید خطتان آنقدرها هم که فکر می‌کنید بد نیست و با کمی دقت متوجه می‌شوید نوع خودکاری که از آن استفاده کرده‌اید تأثیر خود را روی خط شما گذاشته است. ممکن است همین الان این سؤال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که یک خودکار خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا خط شما را زیباتر نشان دهد؟

ویژگی‌های یک خودکار خوب مناسب خوشنویسی کدام است؟

به طور قطع، خودکارهای با نوک درشت به دلیل حجم جوهری که از آنها خارج می‌شود در خوش خطی تأثیرات شگرفی خواهند گذاشت. شکل خاص و پیچ و خمی که خط زیبای فارسی دارد، نیاز دارد با خودکاری نوشته شود که گاهی با فشار دست بتوانید خطوط و حروف را باریک و ضخیم کنید و به این ترتیب زیبایی خطتان را به نمایش بگذارید. چیزی شبیه به کاری که قلم‌های خوشنویسی انجام می‌دهند، نه به آن هنرمندانه، اما در نوع خود زیبا و چشم‌نواز. خودکارهای با نوک نرم به سادگی این امکان را برای شما فراهم خواهند کرد.

با توجه به تنوعی که خودکارها در بازار امروز دارند، پیدا کردن یک خودکار که تمام ویژگی‌های لازم را داشته باشد، خیلی کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد و ممکن است حتی در انتخاب خود دچار اشتباه شوید و خریدتان انتظارات شما را برآورده نکند. اگر بعد از آموزش خط به دنبال خودکار مخصوص خوشنویسی هستید ما خودکاری که ما به شما معرفی می‌کنیم خودکار بیک است، ولی نه آن خودکار بیکی که در ذهن شما است و از قدیم از آن استفاده کرده‌اید، بلکه خودکار بیک اصل با ضخامت ۱.۶ . این خودکار با نوک درشت و جوهر غلیظ، روان و بادوامش شما را در نوشتن یاری خواهد کرد. خودکار بیک ۱.۶ میلی‌متری با داشتن ساچمه بزرگ و سر با اندازه بزرگ‌تر برای خوشنویسی و نوشتن خط تحریری بسیار مناسب است.

بدنه چندضلعی این خودکار‌ همان طور که باعث می‌شود این وسلیه به راحتی در دستان شما جا بگیرد، از خستگی انگشتان در زمان نوشتن جلوگیری می‌کند و همچنین مانع از لیز خوردن خودکار از روی سطحی که قرار می‌گیرد می‌شود. با توجه به کارایی و مزایایی که این خودکار دارد و جلوه‌ای که به خط شما می‌بخشد، با پیگیریهای زیاد توانستیم بسته های 8 عددی و 24 عددی این خودکار که به صورت اورجینال هم میباشد برای علاقمندان به خوشنویسی و خوش خطی آماده نمائیم.

البته این خودکارها هم مانند تمام کالاهایی که در بازار موجودند انواع اصل و تقلبی دارند که در زمان خرید و تهیه آنها توجه داشته باشید که باید خودکارهای اصل و مرغوب را خریداری کنید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید. آموزشگاه خط و قلم نیز که اولین آموزشگاه مجازی خط تحریری و در زمینه آموزش خوشنویسی و آموزش خط تحریری قدمهای مهمی برداشته است، برای انجام تمرینات خوشنویسی به شما و هنرجویان خود خودکار بیک 1.6 میلی متری را عرضه می‌کند تا با استفاده از آن بهتر بتوانید متوجه روند صعودی خوش خط شدن خود شوید و همین به شما انگیزه بیشتری برای ادامه راه خوشنویسی خواهد داد تا بتوانید هم در خط نستعلیق و هم خط شکسنه زیبا بنویسید . اعتبار ما حکم می‌کند که به طور حتم خودکار اصل و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.

خودکار مخصوص خوشنویسی

نمونه ای از ویدیوی نوشتن با این خودکارها را از طریق لینک زیر مشاهده نمائید.

ویدیو نوشتن یا خودکار بیک 1.6 در 8 رنگ

نحوه خرید خودکارهای مخصوص خوشنویسی

برای تهیه بسته های 8 يا 10 عددی خودکار بیک اصل و با ضخامت 1.6 از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمائید تا به آدرس پستی شما ارسال شود.

نکته مهمی رو فراموش نکنید: این خودکارها در ایران به راحتی پیدا نمی شود و شاید و در هیچ سایت دیگری به فروش نمیرسد.

براي تهيه خودکار به آيدي زير در تلگرام پيام ارسال نمائيد

پشتیبانی خط و قلم

امتیاز خود را ثبت کنید