و اما مژده به ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور!

خط و قلم شرایطی را فراهم نموده تا ارائه خدمات علاوه بر هموطنان داخل کشور، برای هنردوستان فارسی زبان و ایرانیان خارج از کشور نیز امکان پذیر و سهل الوصول باشد.

یکی از مشکلات عمده افرادی که خارج از ایران هستند و تمایل به استفاده از خدمات خط و قلم دارند ، موضوع “پرداخت”  می باشد که این مشکل با استفاده از درگاه پرداخت ارزی مرتفع شد و می توانید به سادگی از روشی که در ادامه گفته میشود ، از خدمات مختلف خط و قلم بهره لازم را ببرند .

پرداخت ارزی طراحی امضا

 

دو بخش مهم و پر کاربرد در حال حاضر آموزش مجازی خط تحریری و طراحی امضا است که به توضیحات هر بخش را با دقت مطالعه بفرمائید .

خدمات طراحی امضا:

هر فردی امضای مخصوص خود را دارد و شکل این امضا‌ها با هم تفاوت دارد. می‌توان گفت؛ امضای هر شخص به نوعی معرف شخصیت اوست و حتما باید با سلیقه فرد هماهنگ باشد.

اغلب افرادی که شما را نمی‌بینند از روی امضایتان در مورد شما قضاوت می‌کنند. بنابراین امضای هرفرد همانند اثر انگشت باید منحصر به فرد و مختص همان فرد باشد.

خدمات برون مرزی خط و قلم

بسیاری از افراد تصورشان از امضا، تنها به زیبایی و ساختار آن محدود می‌شود و تا به حال در مورد مسئولیت‌هایی که ممکن است به دلیل یک امضا گریبان گیرشان شود، فکر هم نکرده‌اند. اما امضا فقط چند خط و حروف در هم پیچیده نیست، بلکه با هدف خاصی روی کاغذ نقش می‌بندد و تمامی مسئولیت آن متوجه شخص امضا کننده است.

سرمایه اصلی و تکنیک مهم و اساسی برای طراحی امضای خاص و منحصربفرد «ابتکار» و «سلیقه» است دقیقا مانند طراحی دکوراسیون یک خانه که سلیقه باید به خرج داد تا همه چیز به بهترین شکل کنار یکدیگر قرار بگیرند بنابراین خلاقیت و دید هنری نیاز دارد تا امضایی زیبا رقم بخورد پس باید کار را به کاردان سپرد!

 

نمونه هایی از کارهای طراحی امضا را مشاهده کنید و سلیقه هنری خود را برای انتخاب امضای مناسب خود محک بزنید.

مشاهده نمونه امضاها

تعرفه طراحی امضا برای فارسی زبانان خارج از ایران بر اساس ارزهای دیجیتال می باشد که می توانید از طریق پشتیبان در ارتباط باشید تا راهنمایی لازم صورت گیرد .

پیشتیبانی واتساپ با شماره : 00989903552337

سفارش خود را هم می توانید از همان طریق ثبت نمائید .

 

خدمات آموزش مجازی

هدف اصلی هر برنامه‌ی آموزشی، آموزش دادن یک چیز جدید یا افزایش یک مهارت است و دوره های آموزشی خط فرصت‌های بسیار خوبی برای علاقمندان و هنرجویان فراهم میکند.

همانطور که میدانیم داشتن خطی خوب و زیبا به عنوان یک اتفاقی بسیار مثبت در زندگی هر فردی نقش دارد و ما تمام تلاش خود را برای یادگیری آسانتر به کار بسته ایم و حاصل این تلاش ها، تولید بسته های آموزشی بوده است.

با گسترش فضاي مجازي و پیشرفت روزافزون دستگاه های همراه هوشمند در زندگی فردی هر فرد، امروزه نیاز به یک روش جدید آموزشی کاملا احساس می شود  و همچنین برای هموطنان خارج از کشور که نمیتوانند در کلاس های حضوری زیبانویسی و خوشنویسی شرکت کنند استفاده از دوره های مجازی و بسته های آموزش خط بهترین گزینه است و کیفیت این دوره های مجازی در حدی است که چیزی از کلاس های حضوری کم ندارد و شما با راه های ارتباطی با مدرسین دوره ها در ارتباطید و نعمت حضور استاد در کنارتان همیشه حس خواهد شد.

آموزش مجازی خوشنویسی

خط و قلم مفتخر است که مبدع طرح اجرای آموزش خوشنویسی از راه دور به روش الکترونیکی است و شما عزیزان با گذراندن دوره های مجازی آموزش خوشنویسی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، میتوانید یک هنر بسیار ارزشمند را نیز آموخته و علاقه و هنر خود را پیدا کنید و متفاوت باشید  و همچنین با این هنر کهن و دیرینه و بسیار زیبا به آرامش قلبی و شادی درونی برسید و میل به زیبایی را در ذات زیباپسندتان پرورش دهید.

برای شرکت در دوره مجازی آموزش خط با واتساپ زیر در ارتباط باشید.

شماره واتساپ :  00989331575544

 

امتیاز خود را ثبت کنید