اگر به دنبال پیشرفت در کسب و کار و تولید محتواهای پرطرفدار هستید، قطعا به انواع ویدیوها احتیاج خواهید داشت و لازم است تا در هر ویدیو هویت و اعتبار خود را ثبت کنید و در کنار زیبایی و منحصر به فرد بودن از سرقت آثارتان نیز جلویری کنید.
امضا موشن راهی است که به کمک آن می توانید محتواهای ویدیویی با کیفیت و دارای اصالت تولید کنید و بیشتر مد نظر کسانی است که می خواهند در هر چیزی در نوع خاص آن باشند.
اگر شما هم خاص پسند هستید و در هر شرایطی به دنبال متفاوت ها و خاص و یونیک ها هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید…

 

این روزها فضای تمامی کسب و کارها رقابتی شده است و هرکسی به دنبال روش های نوین و جدید و برندسازی است.
امروزه همه افراد و هنرمندان و کسب و کارها تمام تلاش خود را می کنند تا با توجه ویژه به برندینگ، تصویر ماندگاری از خود در ذهن مخاطبان خود باقی بگذارند و خود را از سایرین متمایز کنند.
یکی از این ابزارها که این روزها نیز بسیار پرکاربرد است و مورد توجه خوبی قرار گرفته است، امضا موشن است.
امضا موشن در حقیقت همان امضای شماست در قالب انیمیشنی که می توانید در ویدیوهای خود در رنگ ها و حالت های مختلف از آن استفاده کنید. امضا موشن را می توانید متناسب با سلیقه خود در فیلم ها و ویدیوهای خود به کار ببرید و آثار خود را خاص تر کنید و جلوه ای هنری تر به آن ها ببخشید.

مزیت های امضا موشن

•    با امضایی که برای شما طراحی می شود و قطعا زیبایی های خاص خود را خواهد داشت می توانید آن را به رخ خیلی ها بکشانید و در مسیر رقابت یک سر و گردن بلند تر باشید.
•    محتواهایی که تولید می کنید در کنار امضا موشن بسیار جذاب تر و خاص تر می شود و جلوه ای دیگر به کار شما می دهد.
•    با امضا موشن آثارتان شناسنامه دار خواهند بود و همواره نام شما در کنار آثارتان می درخشد و این موضوع برای کسانی که آثارشان به سرقت می رود و از آثارشان بدون نام هنرمند سو استفاده می شود، بسیار مهم و قابل توجه است.
•    امضا موشن برگرفته از امضای شماست و حس شما را در بردارد و نمادی از شخصیت شماست بنابراین حس بسیار خوبی به مخاطبان شما القا می کند.

حال ممکن است این سوال در ذهنتان پیش بیاید که امضا موشن برای چه افرادی مناسب است؟

–    امضا موشن برای تمامی افرادی که در حوزه های مختلف در حال تولید محتوا هستند بسیار مفید و کاربردی است برای مثال خوانندگان و نوازندگان می توانند از امضا موشن در موزیک ویدیوهای خود استفاده کنند و کارهای خود را شخصی سازی کنند و از سرقت آثار خود جلوگیری کنند.
–    تمام هنرمندانی که برای آثار خود ویدیو تولید می کنند مانند نقاشان، معماران، مجریان و یا حتی مهندسینی که از پروژه های خود ویدیو تولید می کنند.
–    افرادی که دوست دارند به جای امضا از شعاری در برند خود و یا کار خود استفاده کنند.
به همین منظور ویدیویی تهیه شده است و در اینستاگرام مجموعه خط و قلم منتشر شده است که به شما هنرمندان  سایر افراد کمک می کند تا متوجه شوید آیا امضا موشن در کارتان به شما کمک خواهد کرد یا خیر؟
برای مشاهده ین ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید:
[ لینک به ویدیوی اینستاگرام ]

 

نحوه سفارش امضا موشن:

تمامی پلن هایی که در بحث طراحی امضا وجود دارد مانند پلن الماسی، پلن ویژه، پلن طلایی، نقره ای و… در سفارش امضا موشن نیز وجود دارد و می تواند در رنگ دلخواه شما طراحی شود و در اختیار شما قرار بگیرد.
آموزش امضا موشن به شکل کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید در تمام کلیپ ها و ویدیوهای خود به راحتی از آن استفاده کنید و بعد از طراحی امضا موشن، آموزش آن نیز برای شما ارسال می شود و البته امکان آموزش امضا موشن به شکل حضوری هم وجود دارد و شما عزیزان می توانید به صورت حضوری هم از آموزش نحوه امضا موشن خود بهره ببرید.

مژده مژده مژده

برای تمامی عزیزانی که قبلا سفارش طراحی امضا داده اند و حالا می خواهند امضا موشن آن را دریافت کنند و یا دوستانی که به تازگی می خواهند طراحی امضا و امضا موشن را سفارش دهند از همین حالا به مدت 1 هفته تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته ایم که از همین حالا می توانید اقدام کنید و سفارش خود را ثبت کنید و از این تخفیف بی نظیر و تکرار نشدنی استفاده کنید.

سخن پایانی
شما بهترینید و لیاقت بهترین ها را دارید بنابراین با امضا موشن به آثار و ویدیوهای خود ارزش و اعتبار ببخشید و زیبایی و اصالت را به کارهای خود هدیه کنید.

در زیر ویدیوهایی را در برای شما به اشتراک می گذاریم تا با مفهوم امضا موشن بیشتر آشنا شوید و راحت تر بتوانید اهمیت آن را درک کنید و سفارش دهید و از آن در کارها و آثار خود استفاده کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09903552337 از طریق واتساپ در ارتباط باشید

5/5 - (1 امتیاز)